depsizoo haviisssss tahmini hiç belli olmaz benim bebiş doğdu butonu 34 . Haftada geldi ben 40+0 da doğum yaptım
merveacikgoz momof3 bende 38+3 ikinci gebeliğim açılma varmı bilmiyorum ben anlayabilir miyim doktor da henüz hiç alttan muayene etmedi
Kumral5 Tam 38 haftadayim ara ara kasilma ve sancilar var ama duzensiz tabi bide benim kız masallah hala hareketli kanala girmeye niyeti yok heralde acaba kanala girince hareket azaliyormu
haviisssss Benimde dün akşamdan beri sancılarım var kızlar birazdan hastaneye gidicem dua edelim birbirimize 🙏🏻
merveacikgoz haviisssss ay hadi inşallah Rabbim bi avazda kurtarsın 🤗 darısı bana ilk oğlum 38+5in sabahında doğdu bakalım bu oğlan nasıl olcak şu an 38+3üz 😍
momof3 haviisssss Evet 2 haftadır çok sancım var özellikle 3-4 gündür zirve yapmış durumda ama açılma ilerlememiş
merveacikgoz momof3 anladım canım inşallah sağlıklı bi doğum geçirirsin beni yarın gene kontrole çağırdı pek gitmeye niyetim yok artık sancılarımı evde bekleyeyim dedim bakalım
shinemuu haviisssss 38+5 im bir hafta önce 40 ı beklemesin gelsin diyordum. Covide yakalandım şimdi de gelmesin beklesin diyorum 😥
Qnne123 haviisssss aynı haftadayız sancılarımız düzene girmeye başladı nasipse 1 2 haftaya doğum yaparmışım yürüyüş ve squata devam☺️
momof3 merveacikgoz Kontrollerini aksatma bence suyuna bakar gelişimine bakar son haftalar önemli.İkinci gebeliklerde zaten sancı vs olmadıkça alttan bakmıyorlar benim çok sancım var diye bakmıştı