Merhaba kızlar doktor en basındada demısti bı hafta bı gec olusma var bebek ama onemlı deıl demişti ıkı gun once kontrole gittim de cok kılolu bı bebek beklemeyın 2.5 3 kılo falan olur dedi ama daha cok erken deılöı o kılo da olur demesi için sizinde basınıza geldimi