busraszgnl-21 ecce_mommy zaten normalmiş bu ağrılar ama bende ağrılar şiddetli ve sancı olduğu için riskim var malesef
Duygukizilca busraszgnl-21 Benimde riskim vardı rahim ağzından dolayı ama çok şükür bu haftaları görebildim bol bol dinlenmeye bakın😌
busraszgnl-21 ecce_mommy amiin teşekkürler canım hepimiz zamanında sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah
EsmaaaaMeva1 busraszgnl-21 20inci haftadan beri çekiyorum bu söledklrni cnm inşallah doğum yapınca kalmck ağrımız..
busraszgnl-21 1anneadayiii rabbim zamanında doğum yapmayı nasip etsin, umarım iyi olursun en kısa zamanda 🙏🏻