Saraghe Gulerdemr01 ben 0 negatif eşim AB pozitif sizin gibi yani. İkinciye hamileyim.kan uyuşmazlığı iğnesini yaptirdigin sürece sıkıntı olmaz. Kanama lekelemeyin gibi durumlarda dayaptirman gerekiyor iğneyi.
iremkocbiyik Gulerdemr01 Eşimle benimde uyuşmazlığım var ilk gebeliğim 34.haftamdayım 28.haftamda kan uyuşmazlığı aşısı oldum :))