Maferella bizim doktorumuz Okandaydı. Ama biz nedense Okan hastanesini hic sevemedik. Doktorumuz icin gidiyorduk. Neyseki doktorumuz ordan ayrıldı Kadıköy Medicana ya gecti bizde onunla oraya gectik. Fiyat olarak diger özel hastanelerle aynı ama hizmet olarak cok kötü. Ultrason makinaları bile cok iyi degil. Ama doktorunuz iyiyse devam edin doktor hala bulamadıydanız baska hastane öneririm size.