hanımlar merhabalar ben 27 haftalık hamileyim ilk defa bugün aşırı derecede baygınlık ve kalp çarpıntısı yaşadım daha önce çok nadiren hafif bir şekilde atlattım ama bugün beni korkutacak derecedeydi tansiyonumu ölçtük tansiyonumda normal çıkınca tansiyonla alakası yoktur diye düşündük yani sizde de aynısı oluyor mu mide kazınması gibi baş dönmesi göz kararması beyin de uyuşma gibi halsizlik ve uyku hali bu şekildemi oluyor sizlerdede yoksa bendeki başka bir şey mi😔