Nebis Bebeginin kafa olcusunun ileride oldugunu ogrenip dogdugun da herhangi bir sorunla karsilasmayan var mi?
Sema166 Nebis En son 3 hafta öndeydi şimdi bilmiyorum bi problem var demedi doktor kafa ölçümleri en yanlış ölçümlerden biriymiş zaten canım ☺️
Drngrkm Nebis 37+6’da kendi sağlık sorunlarımdan dolayı zorunlu sezaryen oldum. Doğumdan önceki son kontrolde kafamız 41 haftalıktı 😍 doktorumuz hep normal olduğunu endişe edilcek bir durum olmadığını söylerdi ki çok pinpirikli bir doktordur.
Umudumm Canım benim yeğenim içinde dediler ama normal büyüklükte doğdu hiç bi sıkıntı olmadı sende hiç düşünme yani
Nebis Sema166 insallah dediginiz gibi oluyordur herkes bisey soyluyor artik iyi dusuneyim iyi olsun ☘
Sema166 Nebis Allah allah ben devlettede özeldede 1 hafta arayla bakıldım 4 doktora göründüm o sırada 4 dü böyle bişeyden bahsetmedi yarın başka bi doktora gidicem bakalım yine 3 hafta büyük çıkacakmı bu doktor ne diycek yazarım sana inşallah ☺️