bilnazo68o Kara1833 bizde 51🌼 erken doğum riski adı altındayım ama bilmiyorum. Ben annemi çağırdım gel diye de haftaya gelecek erken mi çağırdım ki diye aklıma takıldı 🤔 sizin durum nasıl
Baharsavas Kara1833 zaman hızlı geçiyor emin ol canım Allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin inşallah ikinizede
Oykum_pinar38 Baharsavas 38+1 im benim de tam 13 günüm var normalde ama bu ikinci bebişim planlı sezeryan ile pazartesi doğum yapacağım inş 💞 yani son 2
Iremsude Oykum_pinar38 bende 38+1im sizin gibi 13 gunum var bende normal dogum bekliyorum saglikla kavusalim bebeklerimize insallah
Baharsavas Darling_04 geçiyor yaa som günler iste ağrılı oluyor baya 😢 tadını çıkar hamileliğin herseyın sonu geliyor anı yasamak gerek 🥰
6107 Baharsavas normal şartlarda normal doğumla 18 günümüz var fakat kızımız aceleciymiş biraz her an gelebilir 🤣