sel_ma Adapte34 acaba kızmı merak ediyorum sağlıklı olsun gerçi de insan ilk olunca daha da.merakli oluyor.
Adapte34 sel_ma bana da 15. Haftada %80 kız dedi ama bakıyorum foruma hep kız bebekleri sağda hissediyorlar benimki hep solda bi daha da gitmedim hastaneye detaylıyı bekliyorum 21+6 olduk
Adapte34 sel_ma evet kesinlikle ben hep kızım olsun istiyodum ama erkek hissediyorum bakalım hayırlısı olsun inşallah benimde ilk
sel_ma Adapte34 hayırlı olsun canım.brnimde ilk olunca içimden hep kız geçiyordu doktor 14 haftada yüzde 90 kız deyince ben baya kapıldım kıyafet aldım 5 tane falan
sel_ma kızlar 14 haftada cinsiyet söylemesi doktorun erken degilmi gerçi kadın gördü bacak arasına bak dedi eşine.ama anlamadı eşim. 😅
sel_ma 3seldaa ya gerçekten ilk olunca benim kız deyince gözyaşım pit oldu ağladım içimden kız geçiyor rabbim.verdi diye. şükür ettim.ama erken soyleyincede halen teredutteyim🤦♀️tereddüt ederkende kıyafet almam enteresan zaten.
Kbra_em 3seldaa inş değişmez diyeceğine hayırlısını sağlıklısını dile.. Fark edermi cinsiyet ikiside evlat sonuçta.