Kubra_baydar Cananslife çok güzelmiş adıyla büyüsün inşallah canım bizde kızıma Hüsna Avzem düşünüyoruz eşimle 🥰🥰
Sultis123 Cananslife bende idil gökçe koyucam allah sag saglim kucagimiza almayi nasip eder insallah 🤲
bebisini-bekliyor Cananslife bizde Gökçe koyduk bugun bir aylık oldu cok sükür 🥰 saglıkla kucağınıza alın ınsallah
Cananslife Guzelyuvam gerçekten sizinki de cok güzel 😊benim eşim hic bir isim begenmiyordu sonunda karar verdik artik 😂😂
Kubra_baydar Cananslife Avzem zemzem suyu anlamına geliyor değişik bir isim olsun istiyordum bayaa araştırdım hoşuma gitti eşimde onay verdi diye Hüsna Avzem e karar verdik🥰🥰
Ayselik7c Hayırlı olsun adıyla yaşasın inşallah 🙏❤️ bizde Açelya Ada 💮 yâda Gülce naz 🌸 arasında kaldık bı turlu karar veremiyoruz isimli ama isimsiz dogucak çocuğum bu gidişle 18 günü kaldı sadece halbuki 🥺😂
Guzelyuvam caglanurr aaa gerçekten mi bizde bugün karar verdik ablasının adı melinda en yakın o olsun dedik kulağa da çok hoş geliyo 😊 söylerken zorlar mı bilmiyorum ama benim acayip hoşuma gitti 😊
Gmzkc Sultis123 bende hep sare istiyordum hatta İdil sare eşim sıcak bakmıyor avzem lina diye aklıma koymuş 😀
Kubra_baydar Gmzkc ben bayaa araştırdım hoşuma gitti eşim de Hüsna istiyordu ortak karar ile Hüsna Avzem dedik ☺️☺️
Gmzkc Kubra_baydar başta erkek olursa baba kız olursa annne takar diye anlaştık şimdi bende babasıyım taksam ne olacak diyor 😀
caglanurr Guzelyuvam biz söykerken zor olmuyorda karşı tarafa hep kodlamak zorunda kalıyoruz :) sizdemi kitaptan duydunuz