Nasılsınızz🌸 Benim gibi düşük riski olup yan gelip yatan var mı😅 Hemde 2 yaşında bir bebesiyle.. Allah yardımcımız olsun.
İkinci gebeliğim olarak ilkinden farklarını söyleyeyim, karnım hemen çıktı bu defa. Tezgaha yaslandığım zamanda çok net farkediyorum. 5 aylık hamile gibiyim. Sezaryenliyim acaba o etkiliyor mu bilmiyorum.
Progestan yüzünden sürekli halsizlik yorgunluk uyku hali var. Bazende mide bulantısı. Yüzüm aşırı sivilcelendi bu kez. Oğlumda resmen porselen bebek gibiydim, şimdi aynaya bakmaya korkuyorum suratım resmen felaket 🥺🥺 İnşallah çabucak düzelir.
Cinsiyet olarak ne hissediyorsunuz😅 Ben oğlumdan sonra bir kızım olsun çok isterim ama sanki 10 tanede doğursam erkek olacakmış gibi bir his var içimdeee😂😂 Rabbim sağlıkla sıhhatle dünyaya getirebilmeyi nasip etsin inşallah evlatlarımızı. Sizde durumlar nasıl laflayalım🥰