NafiyeSara buna benzer hisler çogumuzda mevcut, insanın elinde değil aklına olumsuz bir çok şey geliyor. Yapmamız gereken iyi yanları, güzellikleri sık sık kendimize hatirlatmak. Evlatlarla müjdelenerek ne kadar şanslı olduğumuzu düşünmek inanın herşeyi kolaylaştırıyor. Ne güzel destek de aliyormussunuz içinizi ferah tutun evet bir çok olumsuzluk gelişebilir fakat neden olsun, neden iyi ve güzel şeyler olmasın. Kovun kötü olan tüm düşünceleri ve inanın, en güçlü his inanmak. Herşey çok güzel olabilir, bu mümkün 🥰