Merhaba öncelikle yazacaklarim uzun olabilir sıkılabilirsiniz tercihiniz sizlere kalmis ben de anlatmak istiyorum doğum hikayemi… 🙂 çarşamba günü gece biraz hafif bel ağrisi çektim 15 dakika da 1 gelip gidiyordu doktora sordum nst çekil dedi sonra düzensiz oldu hafifledi geçti gitmedim şiddetlenirse artarsa giderim dedim esim de ailesine anlatti durumu uyuyamiyor sancidan diye o zaman gelelim acile götürelim dediler tamam dedik sabah kahvaltidan sonra gittik 2 cm acikligim vardi nst de sancim düzensiz cikti doktor sancin sıklasirsa ya da suyun gelirse gel dedi eve geldik nisanim gelmis sancilarim sıklaştı bayağı ve çok kötü acitiyordu ama benim nedense belim sanciliydi karnim veya kasık değil evin içinde resmen dört dönüyorum sancidan oturup yatamiyorum dedik sıklasirsa gidelim gece 12 de 4 dakika da 1 olmaya basladi ve 3 dakika da 1′e düştü gidiyoruz ayaktayim sancim yok ama yatiyorum oturuyorum sancim var aciklik 4 cm olmuş nst de sanci sabahkinden sık halde yatış verildi doğum odasina aldilar sürekli nst cekiliyorum alttan bakiyorlar aciklik ilerliyo nst de biraz sıklasiyo sancilarim ama ayakta dolaniyorum acilma olsun diye acilma var sanci yok ultrasonda bebek baş geliş ama tuhaf bir şeyler oluyor bebek belime baskı uyguluyor yatinca uyguluyor ayaktayken hafif oluyor nst gittikce siddetleniyor bel agrisindan zor duruyorum belimi ovalayip derin nefes alip veriyorum hafifliyo biraz da olsa 12 saat boyunca o odada kaldim ne esimden ne ailemden haber alabiliyorum onlar beni merak ediyor ben onlari esimle gorusmek istiyorum diyorum baska hemsireye sor diyor diğerine soruyorum şu an olmaz diyor bize istediģiniz zaman görüşebilirsiniz denmisti bir de onun stresi vardi kimse gelmiyo sadece nst ölçülüyor bayağı zorluk yasadim doktorlar sabah degisti acilde nöbetleri sabah yeni gelen doktor aciklik 5 cm dedi ultrasonda bas gelis ama pozisyonu kanalda değil dedi alttan bakti doktor basi kanalda değil dedi hemsire bakti kafasini oynatiyo şu an dedi bence normal olabilir dedi doktor da pek emin olamadi normal doğuma nst de sancim bayagi yukarda ama bu sefer de ben hafif hissediyorum doktor sancin var hissediyomusun dedi hafif hissediyorum dedim yine alttan bakti doktor 6 cm olmuş baş geliş ama kanalda değil dedi hemsire bakti sonra o bakinca anladim bebegin kafasi sağ taraftaydi çünkü bende hissediyordum doktor bana sordu sezaryen olurmusun dedi olurum dedim normal olur ama biraz zor olur tehlikeye atmak istemiyorum dedi bende tehlikeye atilsin istemem dedim kendimi normale sartlamistim bir de bas gelis olduğu için ümidim vardi buna bebek karar veriyormus gercekten, hazirladilar spinal sezaryen oldum basindan beri sezaryen istemiyordum hep normal istedim ama hayirlisi böyleymiş bebeğim saglikli olsun yeter ki dedim sonra bebeğimi aldilar dikislerim tam bitmeden bebegi yanagima verdiler o an öyle sakindi ki sanki beni hissetti yanağimdan aldiklarinda aglamisti bayagi çok tatli bir bebek diyordu herkes adi ne diye sordular buse şirin dedim adi gibi gibi şirin dediler ❤ bebegime sag saglim kavustum elhamdulillah evlat cok baskaymis asiri sahiplenip kolluyorsun en ufak bir seyde üzülüyorsun Allah isteyen bekleyen herkese bu güzel duygulari yasatsin herkese hayirli doğumlar simdiden ❤