34+2yim. özel hastaneye gidiyorum. bugün normal muayene günümdü. son üç gündür ara ara karnıma ağrı giriyordu. yalancı sancılar diye düşündüm. bugün doktorum muayene etmeden direkt nstye aldı ilk defa girdim. sonucuma bakınca direkt senin kasılman ağrıların mı başladı dedi. sancılarım düzenli çıkmış. sonra muayene etti ve bebek baş aşağı pozisyon almış. rahmim de 20 mm çıktı. erken doğum riskin var dedi ve bugün bana 2 serum 2 iğne yapıldı 4 kere de nstye girdim. daha sonra hep sancı çıkınca beni çatala alıp eliyle kontrol etti ve kan gördüm bana doğum başlamış dedi. yoğun bakım ünitesi olan bir devlet hastanesine sevk etti. devlette nstde sancım çıkmadı. açılman yok dediler ve bu haftada bebeğin dönmesine de normal dedi. allah aşkına kime inanayım mahvoldum bugün lütfen bir şeyler diyin bana.