gguricin Merhaba. Şeker takibi yapalım dedi doktor evde kendim ölçeceğim tokluk şekerini ölçerken ağzına ilk lokmayı attığın andan itibaren 1. Saatte mi yoksa 2. Saatte mi ölç dedi hatırlamıyorum. Bilen var mı acaba?