DamlaAli çamasırım ıslandı oturdugum yerde idrar sandım hamileyken olabilıyormuş farketmeden yada akıntı dedim doktora gittim herhangi bi sıkıntı görmediler vajinayı baticonla temizlediler . Enfeksiyona karsı . Sonraki gece birden sızdı yine ihtimal vermedim cok küçük çünkü bebek kese delinmiş olamaz dedim . Kontrolüme gittim bi kaç gün sonra suyun bittiğini söylediler . 5 gün yattım hastanede sonrasında ilaçla düşük birnevi ufak bi doğum yaptırdılar . Çok acı Rabbim bizlere yasatmasın bir daha . Üç hafta oldu şimdi istiyorum Rabbim tekrar bir bebek nasip etsin . Sizinki nasıl oldu sızıntımı birden mi