Ekim22 benim 17. Haftamda plasentamın aşağıda olduğu söylendi ama 22. Haftaya kadar yukarı çıkabiliyor dendi. Öyle de oldu detaylı ultrasonda herşey yolunda görünüyordu plasentam yukarı çıkmıştı . 30lu haftalara geldiğimde yine aynı durum başıma geldi. 32. Haftada plasentamda kanama alanları oluştuğu söylendi ağır ani hareketlerden kaçınmam ve istirahat etmem söylendi. Ve sezeryan için gün verildi 37. Haftada alınacaktı bebek. Çünkü artık beslenmemeye başlamıştı. Bebeği besleyen sol damarıma tıkanma yaptı bu durum ve coraspin kullandım 30. Haftadan itibaren . ama malesef 34. Haftada yoğun kanama ile apar topar hastaneye gittik doğuma aldılar bir hafta bebeğim küvözde kaldı solunum sıkıntısı olduğu için. Ben de çok kan kaybettim malesef 4 gün hastanede yatışım oldu