Kızlar 30 haftalık oldum .Hala daha hastane için takım bulup alamadım (gecelik)Bugün çarşıya gittim fiyatlar çok uçuk hemde çok şatafatlı hersey . Tesettürlü biriyim . Bana önereceğiniz sayfa var mıdır ? Kendi aldıklarınızın da örnek resimlerini atarsanız çok mutlu olurum ..