Aysegul354 bebeklerde 32.Haftaya kadar düzensiz hareketler olabilir,30. Haftaya kadar da 2 gün hiç hareket etmeden uyuyabilirler.İlaçlar,aşılar uyku sersemlik yapabiliyor bebeklerde ama asla bir sorun teşkil etmez.Hiç merakşanmayın hissedemezseniz,bazen bebek aşağıya iner o zaman hareketlerini hiç hissedemezsiniz,çikolata yiyip solunuzun üzerine yatıp 30-40dk beklemelisiniz bebeğiniz yine hiç hareket etmezse doktora gidin.30. Haftamda Ben bunu yapmama rağmen 3. Günde hissedemedim doktorumu aradım hemen gel dedi bebek ağaşı inip ters dönmüş ve tembellik yapıyormuş nst’e de bağladı hareket edesi gelmemiş 😅