Kızlar tüp bebekle hamile kaldım 11haftamdaym birden bire kanamam oldu iğnemi yaptım kesildi şuanlık ama kan rengi siyahdı ve pıhtı vardı acile gitsem de bişey yapamazlar bi kere daha olmuştu iğneni yaptıysan yapacak bir şey yok demişti yine hafta sonuna denk gelmişti kalbi atıyormu bakamamıştım şuan da hafta sonu yine gitsem yine giremicem ultrasona napcam bilmiyorum korkuyorum