EymeniM FerhanDemir 20 ve 22 arası en saglıklı usg cekılıyormus ama..bılgınıze ... çok dr a danıstım özellikle..
Bengisu Arkadaşlar bir de sizce reflü yatağı olmazsa olmaz kategorsinde midir illa alınmalı mıdır bebeğin düzgün yatış pozisyonu sağlaması vs açısından?
nrcnmrt Benim doğumum da 9 kasım olarak görünüyo sadece park yatağımız hazır henüz. Bu ay almaya başlamayı düşünüyorum eksikleri. Hazır olmayınca stresleniyorum niyeyse, hazır edip herşeyini rahatça bekleyeyim diyorum oğlumu☺️
FerhanDemir Askk inşallah ya geçen kontrolde bak bu genital bölgesi dedi bu haftada kesin artık herhalde dedim ama bu seferde dr erkek gibi dedi 🤔
Gekon1710 24.Haftalığız 😊 Kasım başı gözüküyor bizimde 😊 ama bugün bebeğim hareket ettikçe afedersiniz vajinamın iç kısmı çok sızlıyor normal mi sizde de oluyor mu?
Askk FerhanDemir gittn hastane devletmi cnm nasl yanılır doktor şaşırdm valla sürekli aynı doktoramı gidyn
Kadze aylakhnm1 cogu şeyi hazır uc bes eksik dısında zaman hiç gecmiyor sıcaklarda hic ama hic cekilmiyor:)
Merymery Ben ailemde ayri sehirde evli olduğum icin tatil için geldim annem sen varken beğendiğini sec al dedi aldik baya büyük olanlar kaldi giyim bitti sayılır 19+6 yim bna kalsa bnde 6 7 aylik olunca alcaktım ama simdi bile gezerken çabuk yoruldugumu hissetim çokta gec vakite birakmayin derim oldu bittiye gelmesini istemiyorsanız ağırlaşmadan almk lazim ☺
Fatmanurrsln Biizimde sadece hastane masası ve hastane çıkışı kaldı koca bir dolap hazırladım annemde aynı şekilde çok faxla aldım inşAllah güzel günlerde giydirmk nasip olur hepimize😍