Unzile35 23. Haftadayım bende henüz alışverişe başlamadım ağustos ayında başlamayı düşünüyorum inşallah
Saliha0335 Benimde annem sağ olsun kıyafet olarak herşeyi hazır yıkanıp ütülenicek sadece vaktini beklerse Allahın izniyle kasım 15 doğum olcak ama doktorlar bana ciddi erken doğum riskin var dediyi için ne zaman olur bilmiyorum şuan 22hafta 4günlük olduk inşallah vaktini bekler sağlıkla doğar
MehmetArzuKaya Saliha0335 benimde 15 kasım doğumum ama banada risk var erken olabilir dediler inşallah zamanında gelir o yüzden erkenden hazırladım herşeyini bi tek beşiği kaldı
SrpDrsn58 aylakhnm1 bütün alışverişi bitti canım kızımın ❣️ Sadece bebek arabamız kaldı araştırmadayız
aylakhnm1 [bilinmeyen] iyi olmuş öyle denk gelmeside canım güle güle uyusun da büyüsün tatlış yavruşun ☺️ Benimde sepet beşikler çok hoşuma gidiyor ama kullanışsız diyorlar
Bercemrohat Askk aynen heyecenli ama son aylar alinmasi bana göre daha mantıklı ilk oğlumda da öyle yapmistim
Saliha0335 aylakhnm1 Allah razı olsun canımm hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah zorlu hamilelik oluyor ama nasibimiz böyleymiş şimdi de şeker takibi yapıyorum dua edin inşallah
gamzeozer16 Bende zıbın filan aldım ara ara takımlar alıyorum:) kasım sonu gibi dogum benimde eylülde herşeyini tamamlamayı düşünüyorum 🤗 nolur nolmaz sonuçta ekime kdar herşeyi hazır olsun☺️
gamzeozer16 aylakhnm1 bencede bilemiyoruz sonucta erken doğabilir haftasında doğmayabilir ☺️ Hayırlısı herseyinn
Bercemrohat FerhanDemir benim kötü geçiyor zaten rabbim nasip ederse ikinci gebeligim ilkte cok zorlanmistim bunda da oyle oldu🙄 inşallah bu kalan aylar güzel geçer bizim için
aylakhnm1 [bilinmeyen] aynen öyle oda yakınları güzel aslında hem oda takımı hem beşik öylede masraf çok oluyor 🤦🏻♀️
GizemzerUar Bizde 21 haftalığız daha alışverişe başlamadık geçmi kalıyoruz acabaki başlamak gerekiyormuki
aylakhnm1 GizemzerUar ben 22 haftadayım daha erken diye düşünüyorum 1 2 ay Sonra alışverişe çıkmayı düşünüyorum
GizemzerUar aylakhnm1 bide kış bebeği olacaklar alırken dıkkat etmek gerekir galıba kışlık uzerıne kıyafet almamız lazım bizim burası küçük şehir olduğu için fazla bebek maazası yok genelde hep şuan yazlık kıyafetler var