Merhaba canım anneler 31haftalik Ken bebeğimin karın bölgesi 10gun geriden geliyordu bu durumu yaşayan anneler var mı. Varsa nasıl bir yol izliyorsunuz neyi çok yiyorsunuz bakalım pazartesi günü doktor kontrolü var ne dicek doktorum inşallah düzelmiştir miniğim.