hamisanne_63 Nurklc38 son kullanım tarihlerine de dikkat etmeyi unutmayın lütfen. Bazıları 2022 bazılar 2023 😊
prensimgeliyor @Nurklc38 2aydır doğduğundan beri sebamed pişik kremi kullanıyorum çok memnunum devam edicem şampuanda sebamed sıkıntı yok şuan
frambuaz Nurklc38 bu seti diyorum bende bundan aldım, vitamin bariyer dedıgı pişik kremi oluyor, biri şampuan, biri vücut losyonu (bende kullanıyorum 😃), vücut yagı ve pişik kremi paket ıceriği burdan sıparıs verebilirsin bende verdım canim
Nn06 Nurklc38 bende bu seti aldim icerigi temiz gayet ve kokusuda guzel henuz kullanmadim ama ben hepsi buradadan aldim ,ilk alışverişte 250 tl uzerine 50 tl indirim vardi haberin olsun ordan al eger alacaksan daha uyguna geliyor ben 266 tl ye aldim:)
Nn06 frambuaz 20.10.22 geldi canim benim dogumum eylul sonu ekim basi o yuzden yeterli bir tarih diye düşünüyorum 😊
kivirciginannesi Nurklc38 sebamedin içeriği temiz değil. Benim kızım 2.5 yaşında doğduğundan beri mustela kullanıyoruz
Huelyaa Nurklc38 açıkcası bizim doktorumuz masaj yağlarını ve bebek yağlarını kullandırmadı hiçbir zaman birkaç çeşit bebek yağı ve masaj yapı almıştım kendim kullandım sadece bebek kremi ve şampuan. Ama siz bilirsiniz de benim şahsi önerim herşeyden küçük boy almak pişik kremi içinde aynı şeyleri yaşarım ve sonunda kızıma doktor önerisi ile hametan krem kullanıyorum sebamed mustella Sudocrem vs vs denemediğim kalmadı sonu para zaman kaybı ve kızımın pişik acıları 😢 şimdi oğlum olacak bu deneyimlerimi kullanarak neredeyse birşey almadım 😂😂😂
minnakveannesii Nurklc38 bende bunun araştırmasındayım ama sebamed in göz yaktığına dair çok yorum gördüm o yüzden mustela aldım
Nundiyebiri Nurklc38 Evet Sebamed temiz yapmıyor akşam yıkıyorum bebegimi saçını müslinle kurutuyorum hala yaglı kalıyor sanki hiç yıka mamış gibi
Aryas Nurklc38 mustela Alman markası çok özenle yapılmış bebek malzemeleri en kalitelisi en doğalı dikkat edin en pahalı mustela