Nurklc38 Kızlar hangisi sizce ben kararsız kaldım ikisine de iyi diyorlar ayrıca bunlar göz yakmıyor demi ?
Demetklc Nurklc38 mustela. Ben sebameti sevmedim. Temiz gibi olmuyordu yavrumun saçı. Mustela İpek gibi yapıyor
Demetklc Nurklc38 Temmuz ayında doğmuştu ve çok sıcaktı. Saçı da yoğundu bebeğimin. Sanki kirliymiş gibi oluyordu yıkamamın hemen ardından. Pişik kremi güzel ama
Nundiyebiri Nurklc38 Evet Sebamed temiz yapmıyor akşam yıkıyorum bebegimi saçını müslinle kurutuyorum hala yaglı kalıyor sanki hiç yıka mamış gibi
Nurklc38 frambuaz Teşekkürler şimdi ben size link atıcam içindekiler şampuan bebek yağı pişik kremi bide birşey daha var anlayamadım bakar mısınız nedir onlar
frambuaz Nurklc38 tabıkı bakarım atın siz, bebek bakım seti olarak gecıyor trendyolda onlara da bakabılırsın
hamisanne_63 Nurklc38 linki atınca beni de etiketler misiniz bende bakayım almayı düşünüyorum mustelayı
Rabiaa59 Nurklc38 Her ikisini de kullandık. Hâlâ da kullanmaya devam ediyoruz. Şampuan ve losyon-yağ konusunda musteladan memnunuz. Ama pişik kremine gelecek olursam sebamed der susarım. Benim kızımın pişiklerine iyi gelen tek ürün o oldu. Pişik olmasına yakınken bile hemen sürüyorum bir sonraki bez açılımına kadar bile geçmiş oluyor. 🌼
esmerrmm Nurklc38 valla dusunmekten kafayi yedim cogu kisi goz yakiyor falan diyor okadar para vericem bide göz yakarsa çöp oluyor o yuzden sampuan almamaya karar verdim 😄 kendim icin dalin sampuan almistim yüzümu yikiyordum bebeiş dogunca onu kullanicam iyi gelmezse doktor hangi sampuani al derse onu alirim çünkü mustela ve smmed de iyi gelmeyebiliyor dalin uni baby gibi..
Kusciviltisi esmerrmm mustelanın atopik bebekler için serisi var normali iyi gelmeyince onu kullanmak gerekiyormuş bana doktorum ilk onu al dedi sonra vazgeçti normal olanı al yaramazsa değiştiririz dedi
Huelyaa Nurklc38 mustella kesinlikle ama ama ilk alişverişse gene de deneme boyunu öneririm kızımda birçok marka denedik mustella dahil ama alerjik bebek olduğu için en son iyi bir doktora denk gelip mustellanın steletopia serisini önerdi ondan devam ediyoruz maddi manevi ciddi kayıptı öncekiler naçizane 2. Bebeğim yolda onun içinde onu deneyeceğim inşallah olur
Nurklc38 Huelyaa Teşekkürler bu fikir için bunu alcam denemk için iyi mi sizce https://ty.gl/fjxutju6
Nn06 Nurklc38 bende bu seti aldim icerigi temiz gayet ve kokusuda guzel henuz kullanmadim ama ben hepsi buradadan aldim ,ilk alışverişte 250 tl uzerine 50 tl indirim vardi haberin olsun ordan al eger alacaksan daha uyguna geliyor ben 266 tl ye aldim:)