Kızlar merhaba ben 1.5 ay önce 6 haftalıkken düşük yaptım 😞ilk başta normal artan beta değerim sonra artmamaya başladı kese oluştu kesem de normaldi ama bebeğim sağlıksızdı kendim düşük yaptım parça felan kalmadı doktor 20 güne adet olursun dedi ama ben 1.5 aydır adet olmuyorum göğüslerim aynı ilk gebeliğim gibi şiş ve aynı belirtileri tekrardan yaşıyorum doktor korunma tekrardan daha sağlıklı olur dedi acaba tekrardan hamile olabilir miyim sizce 🤷🏼♀️