Hayırlı akşamlar arkadaşlar. 17 haftalık hamileyim 2. Gebeligim. Dünden beri bu akşam daha yoğun olmak üzere karnım çok acıyor. Ayağa kalktıgımda yürüyemiyorum adım atarken karnımı tutmazsam çok aciyo batiyo gibi aşağı baskı yapıyo kasıklarıma bebek. Bu durumu yasayan var mi acaba. Devlet hastanesine gidiyorum o yuzden doktoruma sorma şansım yok.