Patito__ Selam hamis arkadaslar bgun 7+3 hamileym yaklasik uc saat alisveris yaptim ve belim acaip agrio ozellikle uzerine basinca normal mi acaba ya bukdr yurumektn yorulmaktb bisey olmaz heralde ?
serapinci Patito__ yorgunluktan olmuştur kanamanız olmadığı sürece bişey olmaz ama biraz daha dikkatli olmalısınız daha 7haftalıksınız ve 3saat alışveriş valla ben ayağa kalkamıyordum. İyi cesaret
1987gokce Patito__ ağır taşıma, yükseğe uzanma, cok ayakta kalma, stresten, yaz olduğu için güneşten uzak dur bol sıvı tüket canım. Allah korusun 1 damla bile kan görürsen hemen doktora git hiç durma. Şimdi ayaklarını yukarı uzatıp dinlen 😊
mucizemizibekliyoruzz Patito__ ben hamile değilken bile 3 saat alışveriş yaparsam belim ağrır zaten 😄 normaldir
Necla06 Patito__ gayet normalmiş yerimden kalkamıyordum sanırsın doğurdum dogurcam ama gel gör daha yeni hamileydim tuvalete zor kalkıyordum. Bebis yerleşirken vucudun kendini ona göre ayarliyor sende tepki verme oluruna bırak dedi doktorum bi kaç hafta sıktım dişimi sonra geçti çok şükür şimdilerde agriyor ama o denli değil onda da ayaklarımı uzatıp 15 dk dinlenme iyi geliyor ayaklarının Altına yastık almayı unutma ☺️
Patito__ serapinci aynen biraz bilincsizce haraket ettim kanamam yk cok sukur mecburi gotmem gerekiordu daha dikkt etcm bdha yapmam tabi korktm baya ve agrm da vr insallah yorgnluktandir
Patito__ 1987gokce aynen daha dikkt etmem gerekirdi fazla hunharca davrndim dinleniorm geldigimden beri insallah bir sıkıntı olmaz dediklerine dikkat ediyordm hep bugun bi cesaret geldi bana ama yok eskisi gibi deilmisim 😂😂
1987gokce Patito__ sen hiç oturdun mu desene 😁 37 haftaligim hala is yapıyorum şimdi oturdum valla ama tez canlı olmak bir yandan iyi bir yandan kötü. Rabbim sağlıkla kucağına almayi nasip etsin sen agirdan al kendini 😊
Patito__ 1987gokce amin Rabbim insallah evlatlaizi bize bagislasin aynen cok atlayip ziplamamak lazim bn ev isi yapmiyorum o yonden dokunulmazligim var 🤣🤣
1987gokce Patito__ çok şükür nasıl geçti zaman anlamadım su gibi geçti bir kış bir yaz 😊 tadını çıkar harika bir duygu icinde evlat büyütmek hele hareketlerini hissettiğinde daha başka olucak inşallah. 💕
Patito__ 1987gokce cok skur benim kisa geliyor ve yazin buyumus olur hemen sokaklara :))) onunla gezmeye tozmaya can atiyorum. Suan tabi tam hissetmiyorum oyuzden bende haraketlerini dortgozle bekliyorum eminim ozaman hisler cok farkli olacaktir ne mutlu bize cok sukur bu mucizeyi yaratana
1987gokce Patito__ aynen çok şükür bin şükür Rabbime ne büyük bir mucize gerçekten. Valla şanslısın benim son aylar çok sıcağa geldi berbat bişey. Eller ayaklar balon, hareket etmek mümkün değil bütün gün ter döküyorum 😕 bu sene tatile de gidemedik ramazan, seçim vs derken baya ağırlastim valla kendimi söyle denize atmayı nasıl istiyorum bir bilsen 😊
Patito__ 1987gokce bende denize gidecektim planlar yapmistik ama suya dustu 😂 evet bn zaten suan bile asiri sicagin ki sicakliga hic dayanamam allahtan kisa geliyorda evde kisi geciririm sıkilmam hem herkes evlernde olur bensiz cikmasn kimse biyere :)))
1987gokce Patito__ ay git nolur benim gibi gidemeyenlerin yerine 😁 bol bol yüz nasıl imreniyorum bir bilsen asermek bu iste 😂
Patito__ Necla06 Oncelikle Allah bagislasin Rabbim saglikla kucagina almani nasip etsin. Cok tsk ederim bugun o sekilde dinlendim daha iyiyim benimde surekli vardi hafiften ama bugun yoruldum heralde igne batarcasina acidi korktum cok sukur dinlenince azaldi yarin tamamen gecer insallah
Necla06 Patito__ geçer canim stres yapma hiç aaa bi de ayaklarını tuzlu suya filan koy bu sıcaklarda o da çok iyi geliyor sonra mis gibi uyursun ben çok faydasını gördüm her ikisinin de ☺️