Anne adaylarımıza öncelikle merhabalar buraya artık bende doğurdum postunu açıyorum 38+6 da gelen minik hanım sabah 6:30 da gelen suyla beraber hastanemize gittik Açılmam 4 cm olmuştu doktorumun bilgisi dahilinde suni sancı verdiler burda size biraz açık anlatim korkutmak yada cesaret kaybetmek değil suni sancı inanılmaz ağrılı artık alınn diyorsunuz 😂 ben direk epidural yapın dedim Çatır çatır doğururum diyen artistlik yapan brn anestesi doktorunu çağırın diye bağırdım 😂😂😂 tabi doktorun mesaisi 9:30 da başlıyormuş ama nasıl bağırma hastane ayağa kalktı resmen saat 8.20 de doktorum geldi yalvardım resmen uyuşturun diye doktorum çok sakin bir şekilde sakinleştirdi ve açılmamı tekrar kontrol etti 8 cm ve doğum hane hazır 😂😂 doğumhanede 10 cm ve miniğim artık gelmeye çok hazırdı epidural olamadım çünkü saat 09:02 ’de doğurdum anestesi doktorunun mesaisi başlamamıştı ıkın devam et ıkın devam et mükemmel bir doktor seçtiğim için ve karşıma çıkarttığı için çok mutluyum çok başarılı bir doğum oldu ama malesef ödemim oluştu daha çok ağrım oluyor zorlanıyorum ama o anı yaşamak Çok çok başka bir şeymiş iyiki anestesi doktoru yokmuş ;) kızlar hiç normal doğumdan korkmayın sadece kızımı daha kilolu ve iri bekliyordum hatta postlarımda da vardır 38 ’de kilomuz 3.260 dı boyumuz 52 cm bi aldım elime çocuk doğarken enine boyuna çekmiş 😂😂😂 49 cm 3 kilo olarak doğduk hakkınızı helal edin Allahım bir nefrste doğurmayı nasip etsin Sağ salim sizlerde kucağınıza Almayı nasip etsin Rabbim sağlıcakla kalın