[silindi] Ebrushnn bende 12+5 im dün gece benimde öyle ağrım vardı internetten araştırdım rahim büyüdüğü için kaslar geriliyomuş oda ağrı yapıyomuş. Kan gelmediği sürece no problem 😅😅
Cagla0707 Ebrushnn ben 14 haftalığım çok fazla agrım vardı hala var uyutmuyor bile doktora gittik baktı bebek iyi ama çok agrıyor diye igne yaptı düşük önlemek için birde fitil verdi.lökasit 15 çıktı oda agrı yapabilirmiş çok agrınız varsa gidin mutlaka
duygulu62 Ebrushnn ben 8 haftalık hamileyım benımde rahmimde şimdiden kasılma basladı doktora gittim dusuk tehlikesi dedı progestan iğne yaptı oda 2 gündür agrı yaptı çok ağır ıgne 😔
[silindi] Ebrushnn hamilelikte normal diyolar. Hatta adet zamanlarında bile regl ağrısı gibi kramplar da girebiliyomuş 😘
Ebrushnn Cagla0707 Ben bikere dusuk yaptim bebegimin kalbi durmustu ondan bu hamileligmdede cok Soru İşareti var kafamda pazartesi randevum var doktoruma söyleyecem inşallah her şey yolundadır Allah’ım hepimize sağlıklı bir şekilde kucaklarimiza almayı nasip etsin bebişlerimizi çok Dikkat edin
PrensesFiona Normal diyorlar canım bende 13+5 im bu hafta uygulamada da yazmıştı bilgi kısmında özellikle bu haftalarda oluyormuş bebiş büyüdüğü için. Ben yinede ayaklarımın altına kırlent koyup uzanıyorum.
Cagla0707 Ebrushnn korkmayın Allah büyük inşallah hiçbir şey olamayacak bebişlerimize benimde salı var burdan yazın merak ederiz sizi 🙏🏻