Kubranurbulur ya alarm dugmesı var bastım kımsemı duymaz bu ınsanlar gercekten cok acımasız ölcektım yaa evhamlıyımdır zaten bıde ocakta yemek varr mı hangı bırıne yanacagımı sasırdım sonra stop dugmessıne bastım her katı gezdı en son durdu bırınde ama tekmelıyorum adansoru sınırden hala duyan yok dusunun yanı kımseye yardım etmıcem ya bu satten sonra