Çok çokk utanarak affınıza sığınarak yazıyorum lutfen anlayışla karşılayın son çarem buraya yazmak kımseyede anlatamam basıma ılk defa geldı . 38 haftalık hamıleyım yaklasık 3 haftadır ıshal ile uğraşıyorum daha dun farkettım makatta meme ucu gıbı afedersiniz şişlik var acayıp can yakıyor , o kadar da temızlıgıme dıkkat ederım ama bu neyın nesı vazelın flan surdum sadece anlık acısını alıyor bu neyın nesı varmı basına gelen , Hakkınızı helal edın tekrardan lutfen yazın bıseyler .