25 haftalık hamileyim Sağ göğüsümün altında Karınım üst tarafı feçi şekilde batıyor sanki bişey bıçak saplıyor gibi doktor normal dedi benim gibi olan var mı sürekli masaj yapıyorum oturamıyorum uzanmak zorunda kalıyorum neden oluyor bu anneler yardımcı olurmusunuz?