Sevgi_ky12 Arkadaşlar 6 aylik hamile olup fabrikada calisqn varmi bana bi arkadas 6 ayda sonra doktorda istirahat raporu alirsan dogum parasi alamasin dedi dogrumu bu yakin aylarda dogum yapan varmi boyle brsey gerktmi
yamacinannesii Sevgi_ky12 ben fabrika da değil ama ağır şartlarda çalışıyorum böyle birşey duymadım ay hesabı değil ama hafta hesabı yaparsanır daha net belli olur
Sevgi_ky12 kivirciginannesi skk yi aradm 90 gun prim var onun doldurueduysaniz istediğiniz zaman izin alabilirsiniz dedi calisan arkadaslar varsa sormak istedm emin olmak icin