Binnurerol Valla bu sigara konusu banada çok dert, böyle yazıları okudukca dahada stres olup içiyorum. Ama şunu farkettim ki birileri içme yapma etme dedikce üstüne geldikce o beyin seni sigaraya itiyor. 1 paket içiyordum 4 haftalıktı öğrendim doktora sordum strese girme azalt dedi bu düşünce beni yiyip bitirdi resmen azaltmam gereken yerde çoğaltıyordum. Sonra 10 a düşürdüm 7-6 derken şuan en fazla 5 taneyle günü kapatıyorum ama böyle şeyler okudukca o 5 oluyor 6-7 yani düşününce içiliyor. Stres dahada cok etkiliyor.