mutlugebeee 25+3′üm bebeğin kafası tam rahim ağzında çok aşağıda duruyor zaten bende rahim ağzı kısalığı var, biraz yukarı çıksa ya da pozisyonu değişse belki uzar diye okudum ne yapmam gerekiyor biraz yukarı çıkması için bilgisi olan var mı ya
derya46 mutlugebeee bnmde o pozisyondaydi en son o haftalarda surekli yer degistiriyolarmis zaten bi sıkıntı olmaz inşaallah canim
Seda_nrr mutlugebeee Canım rahim ağzı kısalığı varsa uzama olmuyor dedi doktorum.Yani bundan sonra önemli olan dahada kısalmaması ve bunun içinde fazla ayakta durmamak ağır iş yapmamak birşeyleri kaldırmamak gerekiyor ağır veya hafif hiç birşey taşıma.Benimde o haftalarda çıktı çok dikkat ettim 34.haftamdayım şuan
pamk00 mutlugebeee canım nasıl anlıyorsun pozisyonu muayenede doktormu söyledi ben 34+6 haftalığım kasıklarımın orada pıt pıt atıyor kalp atışı sanırım ilk gebeliğim tecrübesizim hareketlerden falan anlaşılıyormu baş aşşağı falan
mutlugebeee derya46 vajinada sürekli bir baskı hissediyorum zaten 23. Haftadan beri kafayı oraya dayamış durumda ayağıyla kendini ittirip kafasını çarptırıyor sürekli. İnşallah değişir de bende bu baskıdan kurtulurum rahim ağzıda uzamaya başlar belki böylelikle
mutlugebeee Seda_nrr hiç uzamıyor zaten 23 ten beri 26 mm de kaldı😔 bütün gün yatıyorum bende yemek yerken falan oturuyorum bazen uzanmaktan yanlarım ağrıyor öyle oturuyorum bir beş on dk o kadar başkada hareket yok hiç daha ne kadar dikkat edicem bilmiyorum, çıkıp biraz alışveriş yapmak istiyorum bebek için hiçbir şey almadık daha ona izin verse bari diye bekliyorum yaa
Zeyyyn pamk00 doktor söylüyor pozisyonu ama normalde anlaşılıyor benimki baş aşağı şuan ayaklar hep gögsümün altında yaslıyor oraya kasıklarda da pıt pıt olyır elleri ile hareket yapıyor sanırım
mutlugebeee pamk00 yok ben hareketinden değilde ultrasonda görünce anladım zaten doktorda gösterdi vajinal muayenede rahim ağzına koca kafasını dayamış vuruyordu😂 onun dışında belirtilerim hep vajinada baskı sürekli idrara çıkma isteği falandı böyle bacaklarımın arasından eli kolu çıkıvericekmiş gibi hissediyordum o vurdukça😂 seninki hıçkırma olabilir mi ki acaba pıt pıt diye bilemedim
pamk00 mutlugebeee bilemiyorum ya şuan bile sağ kasığımda pıt pıt atıyor hıckırık aklıma gelmemişti olabilir dediğin gibi teşekkürler 😊🥰