Selam kızlar 37+6 günlüğüz, aslında tecrübeliyim ama ilk doğumumda suni sancıyla başlatmışlardı o yüzden kendi sancım nasıl gelir bilemiyorum, bir kaç saattir adet ağrısı gibi ağrım var doğum başlangıcı mıdır,açılma ağrısı mı bilen var mı ? su, nişan yada sancım yok belim ve sırtım da ağrı var sadece 🤦🏼♀️