Babysmother Merhaba saat 3 gibi sızıntı seklinde baslayarak suyum geldi 38+3 bu arada…. Hemen hastaneye geldik 5 gibi suni sancı verildi acılmam da var ama haşa sancı yok, ne olacak böyle acaba hep böyle geç mi gelir lütfen basına gelenler bir yazsın🙏🏿
bilnazo68o Babysmother sabah 7 de girmiştim 13.30 da doğmuştu oğlum. Kendi sancım girdiğimde vardıama suni taktılardı o şekilde doğdu
H_myra1 Babysmother benimde hiç sancım yoktu suni takıldı yavaş yavaş sancım gelmeye başladı sonlara dogur sancı sıklaştı 6 7 cm açılmadan sonra sancı çok şidetli ydi ama öncesinde yok kadar azdı sizin kaç cm oldu açılma
Babysmother Mehahesug saatlerdir sancısız bekliyorum sezaryene alınmaktan korkuyorum elbette bebek sıkıntıya girerse alsınlar ama o hareketli kalp atışı iyi çok canım sıkıldı
Mehahesug Babysmother suni verdilerse sanci elbet gelir diye düşünüyorum suni ile dogum yapmadım bilmiyorum cnm o yuzden sureci allah yardimcin olsun dualar im.seninle
Babysmother Mehahesug sagol canım inşallah gelip de madem sancı yok sezaryen demesinler , elbette hepsine de razıyım ama çok alıştırmıştıö kendimi normale
Edanue Babysmother Sorunuzla biraz alakasız ama bişey sormak istiyorum suyun geldiğini anlamamak mümkünmü yani sızıntı şeklinde geldiğini iç çamaşırınızdamı hissettiniz yoksa adet kanı gibimi aktığını hissediyomusnuz nasıl oluyo
Babysmother Edanue ilk basta sızıntı gibi oldu onu bile anlarsınız, sonra duşa girdim bornozla kurulandım bi baktım akıyor bacaklarımdan ve nerden geldigi nasıl oldugu çok belli emin olum bambaska tutamadıgınız çiş gibi ve davamlı gidecek
Babysmother pamukkizimm pamukkizimm sezaryen kararını aniden aldı dr sancı gelmiyor bebek asagı baskı yapmıyordu… Tabi klişe ama sonrası biraz işte ameliyat sonrası gibi dikiş yerleri acıyor