Busra_y Kızlar doktor bebek aşağıda dedi kasiklarımın oraya bastırdı. ultrosonda baya zor görünüyordu hatta.. Riskin yok ama magnezyum yazayım biraz kullan o seni rahatlatır dedi. Başına gelen var mı ? Neden öyle oluyor acaba
Adalet76 Busra_y evet ben çok yaşadım halada yaşıyorum 31 haftalık olmama rağmen inş bişi olmaz yaa dikkat et yürüme herhangi bir iş yapma sürekli uzan o ara ara yerini bulur ama sıklıkla aşagıda olur yapacak bişi yok