Benim akıntım hamile kaldıktan bı kaç gün snra basladi yani hamile olduğumu ogrendigimden hemen snra başladı doktor progestana başla dedi başladım bende bugünde kontrol vardı 6 hafta 4 günlük dedi gayet sağlıklı görünüyor dedi doktorum kalp atışında duyduk Allah’a şükür ama 12 haftalık olana kdar devam et bu ilaca dedi düşük riskine karşılık bı önlem bu dedi herşeyin hayırlısı inşallah hepimiz sağlıcakla alırız bebeklerimizi kucağımıza