Hrygkcshn bende de var canım doğumdan sonra geçiyor. Çok ağrın olursa kalp damar cerrahiye git varis çorabı veriyorlar. Ağrıları bayapı azaltıyor canım. Doğum yapıp bebeğin sütten çıktıktan sonra git tedavisi varmış onu ol canım. Doğumdan sonra bacaklarında biraz izleri belli oluyor ama şişkinliği flan kalmıyor. 3. Gebeliğimi geçiriyorum şuan diğerlerinde önemsemedim doğumdan sonra da dediğim gibi şişkinliği geçti. Ama bu gebeliğimde çok ağrım oldu doktora gittim varis çorabı verdi ağrılarım hemen geçti. Bebeğim sütten kesildikten sonra da tedavisini olmamı söyledi doktorum. (Bir ay önce)