Asliiiiiii012301 Kızlar 25+4 m tetonoz aşısını yaptırmadım ,fırsat olmadı hep unuttum ..sizce bu sorun olur mu ,şimdiden de gitsem vurulur mu ?Aranızda yaptırmamış olanlar varmı ?
derya46 Asliiiiiii012301 bende 25 haftada iken vurundum vuruyorlar saglik ocaginda canim vururlar sanada
bebegimizibekliyoruz1 Asliiiiiii012301 20.haftamda yaptırdım 18 ve 22 arası yapılıyor bildiğim kadarıyla ben yaptırmanızı tavsiye ederim istediği kadar kullanılan malzeme steril olsun bi anlık bişey bebeğe de size de zararı olabilir arayın bi sağlık ocağını rica edin zamanı geçmişse de umarım yaptırırsınız karar sizin
Minicikkiz Asliiiiiii012301 Benim normalde temmuzdaydi. 1 ay geçti senin gibi çok korkuyodum zamanı geçti vs diye. Sağlık ocağına geçen hafta gittim vuruldum. 2 dozuda Eylül de vurulucam gün verdi doktor. Sende şimdi korkmadan bir kaç güne git sağlık ocağına vurul. Ama kesin vurul 😊🙏
Burcinatass Bende 22.haftadayım carsamba gunu yaptırdım önemli bir aşı yaptır bence doktoruna sor zamanı geçiyor
derya46 Asliiiiiii012301 hatta saglik ocagindaki hemsireye danistim dedim gecikti biraz sikinti olurmudiye yok dedi bir ay sonrada ikinciyi vurunacagm inşaallah
Asliiiiiii012301 bebegimizibekliyoruz1 yok yaptırmak istiyorum zaten sadece bı turlu fırsat olmadı ondan
Asliiiiiii012301 Minicikkiz ayyy içimi rahatlattin valahi hemen gidip vurulcam zaten ..ihmalim yüzünden sorun olursa çok üzülürdüm ☺️😔
Minicikkiz Asliiiiiii012301 24 haftalık olduk. Normalde 20 haftalıkken vurulma gerekiyodu. Dediğim gibi geç kaldım korkusu çok oldu bende. Sağlık ocağına gittim vuruldum . Eylülde de bitane daha vurulucam. İnşallah sende hemen gidersin 🤲🏻😊
Kksll Asliiiiiii012301 yaptırmanda fayda var çünkü doğum anında kesici aletler kullanılıyor hem senin hem bebeğin için önemli
Asliiiiiii012301 Saolun kızlar p.tesi ilk işim gidip yaptırmak olcak o zaman bebiş 25+5 oluo inşallah yaparlar ..
Sevim1609 Asliiiiiii012301 Ben tek doz oldum doktorum öyle önerdi 25. Haftaya girdiğimde yaptırdım sıkıntı olmaz yani :)