Bende 2gğn önce çok endişeli ve korkmuştum,,gece yarısı doktoruma mesaj yazdım,tatmin olmadım sabah erkenden doktora gittim,, de aynısı var,,sertleşmesi olmasını isteriz çünkü bebek büyüyor dedi,ağrıların olması normalmiş çünkü vücüt artık kendini doğuma hazırlıyormuş,,