bana erkek olma ihtimali çok yüksek demişlerdi geçen hafta ama dün kızım olucağını öğrendim iki hafta sonda kesin söylerim ama için rahat olsun kız dedi doktorum, renkli ultrasondan bakılıyorsa yanılma payı pek olmuyor, bana erkek diyen başka bi doktordu çünküü