K88_ Kızlar gözümde arpacık çıkmış ben 10 haftalık hamileyim unutup dalgınlıkla teramisin sürdüm iki üç saat sonra geldi aklıma bir şey olur mu :(
balarisi06 K88_ içine gitmediyse sürerken bişey olmaz gözümün altında kabarık alerjik bişey çıkıyor diye doktor vermişti gözünün içine sürme sakın geçene kadar kullan dedi hamileyim bu arada ☺️
MineLule K88_ Geçenlerde bende de çıktı kulak çubuğunu ılık çaya batırıp pansuman yaptım iki güne geçti. Bir kerelik kullanmayla bir şey olacağını sanmam. Geçmiş olsun.