minnosbirkiz Merhabalar, soru başlığında yazdığım gibi regl döngüsü yaşayıp, her zaman ki gibi kanaması olup hamile kalan var mı acaba merak ediyorum 😇
Milkshakee minnosbirkiz Evet 2 arkadaşım da bu şekilde hamileydi hem regl oldular hemde gebelerdi. Herkeste olmuyor ama bazı kişilerde oluyor bu dediğiniz ☺️
minikprensimmm123 minnosbirkiz Bende öyle Bi kaç gün adet gibi oldum kesik kesik Di ama hamileymişim meğer 🤗
minnosbirkiz Kksll Milkshakee Allahın hikmeti çok tuhafıma gitti gerçek midir diye düşündüm 😊 bugün çevremden bi kaç hikaye dinledim bununla ilgili, arkadaşımın annesi 4 aylık olana kadar anlamamış, sizlerede sormak istedim acaba oluyor mu böyle şeyler diye 😇
minnosbirkiz Milkshakee Allah bağışlasın 🥰 Ben olsam korkardım hamileliğin hiç bi evresinde kanama normal kabul edilmiyor o yüzden çok şaşırdım duyunca 😇
minikprensimmm123 minnosbirkiz Amin canım cümlemizin ki Rabbım herkese hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲🏻
minnosbirkiz minikprensimmm123 Amiiinn inşallah, rabbim bekleyişte olan, isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻