Momlove23 39+2 haftalik gebeyim 2,5 cm açıklığım var iki haftadır bekliyorum tık yok idrara çıkarken bugün Resmen çocuk çıkıyormuş gibi hissettim ve tutuk tutuk yapabildim zorlandım yani yaparken enfeksiyonum yok yaşayan varmı neden olabilir
Babymoomy Momlove23 canım haftan gelmiş ağrın varmı baskıyı nerelerinde hissediyorsun bende oğlumda hissettim kabız oldum sandım ama aslında doğumun başlamış
Momlove23 Babymoomy sancım yok idrar yaparken bı an sanki çocuk cikiyo.gibi oldu yani bı baskı 😃 hatta korktum elimi attım cocukmu geliyo diye ama bişey yoktu tabi ay inşallah gelsin artik