Gizemmihra eşim görevde beş aydır yok sağolsun uzaktanda olsa hicbir zaman desteğini çekmedi üstümden, aileler kendi hallerinde gelip giden arayip soran yok hastalandım, asi oldum bir hafta kolumu dahi kaldiramadim, kontrole gittim, bir şeye ihtiyacım oldu hep kendim halletmek zorunda kaldım yalnızlık hissi beni de çoğu zaman çok üzdü ağladım sizladim ama baktım yine kimse yok hiiiiic üzülme kendi kendine yetebilirsin ki eşin yanında sanırım şükür et bebişi de üzme sende üzülme biliyorum ağır geliyor ama güçlü olabilmek zor değil canım benim üzülme lütfen 🌸