1 kimyasal,1 dış gebelik gecirdm ayın 12 sinde kanamam oldu kahverengi adetim 17 si idi beta verdik 150 cıktı sonra 323 oldu yarın keseyi görmeye çağırdı doktorumuz korkuyorum😔 inşallah her şey yolundadır bu arada kanamam var die pruluton iğne ve pregestan kullandm şükür kanama olmadı inşallah olmaz da