muge1661 Serdar4125 valla yerleşme olup olmadığından henüz emin değilim ama bat 22 ağustos benim son 2 gündür açık kahve rengi sildikçe peçeteye gelen az az lekeler var. Kimisi yerleşme diyor kimisi adet. Bekleyip görücem :)
minnakannesi1 Serdar4125 adet olacağım gün az kahve rengi lekenme oldu burdaha olmadi ilk gebeligimde oldu 2. Gebeligimde yerlesme kanaması yaşamadım. Her anne yaşamak die bisi yokmuş öğrenmiş oldum 🐣
Feriyecrin_annesi Serdar4125 bende ikinci gebeliğimde oldu canım 3 gün sürdü. Açık pempe renkte günde bir veya iki sefer çok az birşey geldi. 3 gün sonunda kesildi. Zaten yerleşme kanaması 3 4 günden daha uzun sürmüyormuş o zaman öyle demişlerdi bana birde regl dan 4 veya 2 gün önce gelirmiş. Doktorum öyle söylemişti.
Aycaccelik Serdar4125 ben ilk gebeliğimde yaşamıştım silik silik hatta nasıl anlatayım nokta nokta oluşan bi kanama bi ağrı sancı acı hissetmezsiniz böyle 2 3 gün silik silik oluyor ped doldurmayacak şekilde
muge1661 Serdar4125 sizin nasıl belirtileriniz? Yerleşme kanaması mı yaşıyorsunuz sizde ne gibi şeyler oluyor mesela
Serdar4125 muge1661 adet bugüm 22si yani yarın ben Side 19de bı kanam oldu ver 5dk oldu ve geçti sonra sadece kahve rengi lekelenme oldu
Arzuaksumom muge1661 sol kasıkta benim de batma oldu 6. Haftasında kahve telvesi gibi bir kanama ve sonrasında çok az normal kanama oldu hemen acile gittik bebeğin kalbi atıyordu düşük sanmıştım 6. Haftada ayrılma oluyormuş kanamanın normal olduğunu söylediler ama korkular işte
muge1661 Arzuaksumom ama benim son adet tarihimi baz alırsan şuan 3+5 günlük çok çok yeni kahvemsi leke geliyor ama ara ara. Ya dış gebelik ya kimyasal gebelik ya da yerleşme🤷🏻♀️ Ama hep olumsuz olanlar sanki olckamış gbii geliyor bana
Iremm_22 muge1661 benimde 3+2 aynı korku bende de var umarım sağlıkla gelir bebislermiz cok korkuyorum
Arzuaksumom muge1661 canım benim yaşımdan dolayı çevremedeki çocuk yapmışlar beni 4.hafta doktora git vs diye baskı oluşturup dış gebelikle korkutmaya çalıştılar ama ben asla dinlemedim 6. Haftada kalbinin atışını gördüm çok şükür
muge1661 Iremm_22 hep olumsuzu düşünüyorum… bundan önce 2 aylık düşük, 2 kere de kimyasal gebelik yaşadım, çekiniyorum oyüzden.. siZde belirtiler nasıl ? Erken gebelik testi yaptınız mı?
Iremm_22 muge1661 biz istiyorduk zaren ben ara ara yapıyordum adetime 9 gün vardı adet belirtileri vardı dedim yinede bi yapayım ben yaptım 2 cizgi sonra kanda 34.71 cıktı simdi pazartesi tekrar cıkıcam yükselir umarım değerlere görede kadın doğuma cıkıcam
muge1661 Iremm_22 çok iyi çıkmış değeriniz🙏🏻 İnşallah yükselmiştir bende salı günü yapacağım test🙏🏻 Şimdilik erken gebelik testi yapıyorum silik çizgi çıkıyor. Ama korkuyorum işte kahvemsi şeyler devam ediyor ara ara.
muge1661 Iremm_22 benim bugün adet günüm sabah tekrar test yaptım yine silik çizgi. Bence hcg artmıyor bende.. https://imgyukle.com/i/mBNQQ 😞😞
elfimiz-9800 Serdar4125 canım ben adetimi beklerken adetten iki gün önce açık kahverengi bi akıntım oldu regl oldum sandım ped falan taktım ama sonra hiçbir şekilde kanamam olmadı normalde adetim çok düzenlidir kendimi bilirim dedim bu çok normal bi durum değil herhalde hamileyim sonda adet tarihimde test yaptım çift çizgi çıktı hamileymişim 🤗 yani o kanamaya yerleşme kanaması deniyormuş
Iremm_22 muge1661 benimde o kdar silikti ki anlatamam cok zor gördüm sonradan hafif belirginleşti su an bile yaptıklarım silik çıkıyor daha